ORCIDSCHOLAR1. Микола Симчич,
Philosophia rationalis у Києво-Могилянській академії. Компаративний аналіз курсів логіки кінця XVII — першої половини XVIII ст. (Вінниця: О. Власюк, 2009).
https://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/5302. Mykola Symchych, ‘The Teaching of Philosophy at the Kyiv-Mohyla Academy at the End of the Seventeenth to Eighteenth Century’, in
Eighteenth-Century Ukraine : New Persepectives of Social, Cultural, and Intellectual History, ed. by Z.E. Kohut, V. Sklokin, and F. E. Sysyn with L. Bilous. (Montreal & Kingston – Edmonton: McGill-Queen’s UP & CIUS Press, 2023): 455–470.
https://www.mqup.ca/eighteenth-century-ukraine-products-9780228016991.php3. Микола Симчич, ‘Як можлива схоластика в епоху Раннього модерну?’,
Uсrainica Mediaevalia, 4 (2022):141–96.
http://www.um.inf.ua/%D0%BF%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%80.html4. Mykola Symchych, ‘An Analysis of the Note on Languages in Philosophical Courses at the Kyiv-Mohyla Academy in the Seventeenth and Eighteenth Centuries’,
Vivliofika: E-Journal of Eighteenth-Century Russian Studies 10 (2022): 1–24,
https://doi.org/10.21900/j.vivliofika.v10.1139.
5. Микола Симчич, ‘Зауваження до видання «Вступу» до філософського курсу Теофана Прокоповича’,
Sententiae 39, no. 1 (2020): 126–39,
https://doi.org/10.31649/sent39.01.126.
6. Микола Симчич, ‘Порівняльний аналіз філософських курсів Теофана Прокоповича і Ґеорґія Кониського на прикладі розділу «Про нескінченність»’,
Sententiae 38, no. 1 (2019): 122–36,
https://doi.org/10.22240/sent38.01.122.
7. Симчич, Микола. ‘Критичне порівняльне видання текстів Теофана Прокоповича і Ґеорґія Кониського про нескінченність і їхніх наявних українських перекладів’.
Sententiae 38, no. 1 (2019): 41–121.
https://doi.org/10.22240/sent38.01.041.
8. Микола Симчич, ‘Вчення про нескінченність у могилянських філософських курсах (XVII-XVIIІ ст.): до постановки проблеми’,
Sententiae 37, no. 2 (2018): 6–19,
https://doi.org/10.22240/sent37.02.006.
9. Микола Симчич, ‘Києво-Могилянські трактати «Про виникнення і зникнення» у конктексті теологічних дискусій ХVII – початку XVIII століть’,
Київська Академія 14 (2017): 70–93,
https://doi.org/10.18523/1995-025x2017130137.
Переклади і критичні видання1. Теофан Прокопович, ‘Вступ до загальної філософії’,
Sententiae 39/1 (2020): 109–25.
https://doi.org/10.31649/sent39.01.109 [1 а.а.] (Критичний текст і переклад на українську) [ЛАТ-УКР]
2. Теофан Прокопович і Ґеорґій Кониський, ‘Розділ про нескінченність’,
Sententiae 38/1 (2019): 41–121. (Критичний текст, порівняння з наявними українськими перекладами) [ЛАТ]
https://doi.org/10.22240/sent38.01.0413. Інокентій Ґізель,
Opus Totius Philosophiae / Твір про всю філософію (фрагменти) In: Інокентій Ґізель.
Вибрані твори в 3-х томах. – Київ-Львів: Свічадо, 2011. – Т.2. (Критичний текст, переклад з латини, коментарі – С. 27-215; Передмова у співавторстві з Я. Стратій – С. 11-26.) [ЛАТ-УКР]
4. Майкл Лакс,
Метафізика: сучасний вступний курс (Київ: Дух і літера, 2016). (переклад частини тексту С. 9-362). [АНГ-УКР]
https://duh-i-litera.com/bookstore/metafizika-suchasnij-vstupnij-kurs